www.motomarket.gr Τα μοτέρ που άφησαν εποχή για διάφορους λόγους Η καθαριότητα είναι η μισή αρχοντιά. Η άλλη μισή; Οι ταινίες με μοτοσυκλέτες που αγαπήσαμε!

Οι εταιρείες Gas Gas Motos, SA και Ossa Factory, SL ενώνουν τις δυνάμεις τους. Οι δύο βιομηχανίες της Καταλονίας, Gas Gas και Ossa συγχωνεύονται για συνέργεια στους τομείς παραγωγής, εμπορίας, και ανάπτυξης νέων προϊόντων

 

 

Gas-Gas-logoΗ Gas Gas αναλαμβάνει την παραγωγή της OSSA στο εργοστάσιό της στο Salt, απ΄όπου θα διανέμονται και τα δύο εμπορικά σήματα της Girona και οι δύο εταιρείες θα ενοποιηθούν ως προς τα οικονομικά, την τεχνολογία και τους ανθρώπινους πόρους τους.
Με τη συμφωνία αυτή και την ενίσχυση της θέσης της στη βιομηχανία Off-Road,  η Gas Gas σκοπεύει να αναβιώσει το ιστορικό όνομα OSSA, όχι μόνο στο Trial, αλλά και στο δρόμο, με μια μοτοσυκλέτα που θα είναι στην αγορά μέσα στα επόμενα τρία χρόνια.
Η Gas Gas παράγει σήμερα περίπου 9.000 μοτοσικλέτες ετησίως και εξάγει σε 53 χώρες σε όλο τον κόσμο,  δημιουργώντας έτσι 500 άμεσες και έμμεσες θέσεις εργασίας στην Καταλονία. Το 95% του κύκλου εργασιών της προέρχεται από τις εξαγωγές Enduro, Trial και Rally Raid μοτοσυκλετών. Διαθέτει στη γκάμα της συνολικά 26 μοντέλα και έχει παρουσία σε όλα τα είδη αγώνων του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος. Με την αναγέννηση του εμπορικού σήματος OSSA το 2009, η εταιρεία σήμερα παράγει 800 μοτοσυκλέτες Trial με τεχνολογία δίχρονων κινητήρων που εξάγονται κυρίως στις Ευρωπαϊκές ενοποιημένες αγορές.

 ossa logoΔηλώσεις:

RAMON Puente, Γενικός Διευθυντής Gas Gas:
"Σε μία παγκοσμιοποιημένη αγορά με πολυεθνικές εταιρείες, αποφασίσαμε να ενώσουμε τις δυνάμεις μας για να ανταποκριθούμε στις απαιτήσεις μιας άκρως ανταγωνιστικής πραγματικότητας.
Έχουμε τους ανθρώπους, τις γνώσεις και τις υποδομές, για να κατέχουμε μία σημαντική θέση στον κόσμο της μοτοσυκλέτας.  Είναι μια ιστορική κληρονομιά και αναλαμβάνουμε την ευθύνη να επανατοποθετήσουμε αυτή τη βιομηχανία στη θέση που της αξίζει."
JOAN GURT, Γενικός Διευθυντής OSSA
"Βάλαμε στην άκρη τις ιδιαίτερες φιλοδοξίες για να δημιουργήσουμε ένα νέο έργο στην Καταλονία, που θα μας επιτρέψει να είμαστε ανταγωνιστικοί σε όλα τα επίπεδα, τόσο στην παραγωγή, όσο και την εμπορία. Πρέπει να δώσουμε νέα ώθηση στις έμφυτες ικανότητες και τα ταλέντα μας και για να γίνει αυτό καλύτερα πρέπει να είμαστε μαζί. Με αυτή την ένωση προωθούμε και προστατεύουμε την τοπική βιομηχανία".

Ιστορία της OSSA

logo ossaΗ Ossa ιδρύθηκε το 1925 και μέχρι το 1982 ήταν ενεργή για να επαναδραστηριοποιηθεί το 2010. Ο ιδρυτής της Manuel Giro είχε έδρα την Βαρκελώνη κι έγινε γνωστός για τις ελαφριές δίχρονες trial, motocross και enduro του. Αρχικά ξεκίνησε σαν κατασκευάστρια κινηματογραφικών μηχανών προβολής και όπως πολλές εταιρίες μετά τον πόλεμο στράφηκαν στις μοτοσυκλέτες. Η παραγωγή των δικών της κινητήρων και μοντέλων άρχισε το 1949 και την δεκαετία του 60 εξήγαγε σε πολλές ευρωπαίκές χώρες αλλά και στην Λατινική Αμερική. Στήν Β.Αμερική και στον Καναδά γρήγορά έγινε δημοφιλής με τις ξεχωριστές χωματερές της ικανότητες, από τις κορυφαίες εκείνο τον καιρό! Εκεί σημείωσε και κάποιες επιτυχίες στο dirt track με μία μοτό μόλις 250cc ενώ στους αγώνες ταχύτητας εμφανίστηκε με ένα monocoque πλαίσιο σχεδιασμένο από τον γuιό του Giro, Eduardo με αναβάτη τον Santiago Herrero ο οποίος κέρδισε 4 GP για την Ossa πριν σκοτωθεί αγωνιζόμενος στο Isle of Man του 1970. Αποτέλεσμα ήταν η εταιρία έκτοτε να αποσυρθεί από τους αγώνες ταχύτητας.

Στράφηκε όμως στους χωμάτινους αγώνες όπως η Bultaco και η Montesa, οι άλλες δύο θρυλικές ισπανικές κατασκευάστριες της εποχής. Η OSSA. Προσέλαβε τον Αγγλο αναβάτη Mick Andrews ο οποίος κατάφερε και κέρδισε δύο πανευρωπαϊκά πρωταθλήματα και τρεις συνεχόμενες χρονιές το θρυλικό Scottish Six Days Trial.

Παρ'όλο που η OSSA είχε αποκτήσει καλή φήμη σχετικά με τις αξιόπιστες μοτοσυκλέτες της είχε την ατυχία να διαθέτει ένα ανοργάνωτο δίκτυο το οποίο επιπλέον είχε να αντιμετωπίσει τις πολλές επιλογές που υπήρχαν εκείνο το καιρό στην αγορά. Η OSSA επέλεξε να επενδύσει σε νέο εργοστάσιο στην Ισπανία αλλά όπως και για πολλές ευρωπαίκές εταιρίες η ιαπωνική εισβολή των δεκαετιών 60 και 70 την έβαλαν στο κόκκινο με αποτέλεσμα μετά από μία μεγάλη εργατική απεργία να απορροφηθεί από την Bultaco (1979) και τελικά να κλείσει το 1982.

Το 2010 όλα ξεκίνησαν από την αρχή και μάλιστα την επόμενη χρονιά συμμετείχε με αναβάτη τον Jeroni Fajardo που κατέκτησε την 5η θέση στο παγκόσμιο πρωτάθλημα trial. Επισκεφθείτε το επίσημο site της OSSA εδώ

 

Wednesday the 25th. MOTO X-treme ότι σχετικό για moto-scooter-παπι-atv εδώ θα το βρεις.