www.motomarket.gr Τα μοτέρ που άφησαν εποχή για διάφορους λόγους Η καθαριότητα είναι η μισή αρχοντιά. Η άλλη μισή; Οι ταινίες με μοτοσυκλέτες που αγαπήσαμε!

TACITA-rallyΑς υποδεχτούμε την πρώτη 100% ιταλική εταιρία που κατασκευάζει ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες για MX, enduro και Rally! H TACITA έκανε την παρθενική της εμφάνιση στην φετινή EICMA κι έχει πολύ ενδιαφέρον να δούμε τι νέο μας φέρνει...

 

 

TACITA eicma3Υπάρχουν τρεις διαθέσιμες εκδόσεις: Η Τ-R C (cross), η T-R E (enduro) και T-R R (Rally). Το ενδιαφέρον είναι ότι η TACITA έχει σκεφτεί τα πάντα για τον χομπίστα χωματερό (αφού προς το παρόν δεν υπάρχει ειδική κατηγορία για ηλεκτρικά σε αγώνες). Τα μέρη των μοτοσυκλετών είναι 100% ανακυκλώσιμα, το φαίριγκ είναι από οικολογικό υλικό (fiber flax) και το Τ-station (ουσιαστικά ένα τρέϊλερ που είναι και σταθμός "ανεφοδιασμού" αφού καλύπτεται από επιφάνεια 18 τ.μ. φωτοβολταϊκά παράγοντας 2,5kW, ισχύ ικανή να φωτίσει ένα σπίτι!) αφαιρεί το άγχος του ιδιοκτήτη για παροχή ρεύματος σε απομακρυσμένες περιοχές.

TACITA eicma2Αν μη τι άλλο, η TACITA ήρθε καλά προετοιμασμένη στην EICMA. Είχε έτοιμη ακόμη και γκάμα ρούχων από οικολογικά υλικά, μία για κάθε όχημά της κατασκευασμένα στην Ιταλία. Και σαν να μην έφτανε όλη η πολύ καλή της εμφάνιση στην έκθεση διοργανώνει και Τ-Tour όπου οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δοκιμάσουν τις αρετές της χωμάτινης ηλεκτροκίνησης όλων των μοντέλων στο φυσικό τους περιβάλλον ξεκινώντας ένα tour από την Τοσκάνη μέχρι την κοιλάδα της Aosta (θα γίνουν απότον ερχόμενο Φεβρουάριο μέχρι και τον Οκτώβριο κάθε Σαββατοκύριακο με ειδοποίηση 15 ημερών). Ολα αυτά δείχνουν μία νέα προσέγγιση στο όλο θέμα με έμφαση στον σεβασμό στο περιβάλλον αλλά και τους ανθρώπους, χαρακτηριστικά αναφέρουν ότι "δεν θα ενοχληθεί κανείς, ούτε ένα παιδί", όπωςδείχνει και στο video, στην κορυφή του ηφαιστίου Ετνα! Η Rally έκδοση εξελίσσεται από το 2012 (πήρε μέρος και τερμάτισε στο Marzouca Rally, η πρώτη ηλεκτρική που κατάφερε κάτι τέτοιο).

Η οικολογική συνείδηση των ανθρώπων της TACITA φαίνεται από την επιλογή ECO στο τιμόνι όπου η ισχύς είναι τέτοια (και την παράλληλη χρησιμοποίηση κατάλληλων ελαστικών) που δεν αφήνει καν ίχνη στο έδαφος!

Κι επειδή η αυτονομία είναι πάντα ένα ζητούμενο στις ηλεκτρικές η TACITA ανακοινώνει 100 χλμ αυτονομίας σε αγωνιστική οδήγηση. Τεχνικά διαθέτουν 5τάχυτο κιβώτιο, με υγρόψυξη σε μοτέρ και inverter, δυναμική ψύξη στις μπαταρίες ενώ οι επιλογές δύναμης που έχει ο αναβάτης είναι τρεις: Eco, Race και Boost.

Η

σιωπηρή μοτοσυκλετιστική επανάσταση της TACITA έχει ένα αυξημένο κόστος: Οι τιμές αρχίζουν από τα 19.436 ευρώ για να φτάσουν τα 30.379 για την τριπλάσια αυτονομία της Rally. Αν αναρωτιέστε για τα περιφερειακά των TACITA να πούμε ότι χρησιμοποιεί πιρούνι Marzocchi Shiver, τροχούς DID Star 7050, αμορτισέρ της Οhlins ενώ το πλαίσιο είναι κατασκευασμένο από χρωμιομολυβδαίνιο 25NiCrMo4 με το υποπλαίσιο από μονοκοκ αλουμίνιο που εκτός των αντισκωριακών του επιδόσεων διαθέτει και υψηλή ηλεκτρική ...μόνωση!

Η TACITA έφερε ένα καινούργιο ηλεκτρικό, χωμάτινο κόσμο στην φετινή EICMA και η εμπειρία του T-Tour που προσφέρει έδειξε ότι θα συγκινήσει πολύ κόσμο. Το πόσοι θα καταλήξουν να αγοράσουν είναι άλλο θέμα...

 

Wednesday the 25th. MOTO X-treme ότι σχετικό για moto-scooter-παπι-atv εδώ θα το βρεις.