www.motomarket.gr Τα μοτέρ που άφησαν εποχή για διάφορους λόγους Η καθαριότητα είναι η μισή αρχοντιά. Η άλλη μισή; Οι ταινίες με μοτοσυκλέτες που αγαπήσαμε!

Η Τ12 Massimo είναι η τελευταία μοτοσυκλέτα που βγήκε από τα χέρια του θρυλικού σχεδιαστή Massimo Tamburini πριν τον θάνατό του τον Απρίλη του 2014.

 

 

Προορισμένη για αποκλειστική χρήση σε πίστα αυτό το εξωτικό κόσμημα των 300.000 € κατασκευάστηκε σε πρωτότυπο από τον γυιό του Andrea. Με βάση τον κινητήρα της BMW S1000RR και απόδοση στα 230hp που καθοδηγείται ανάλογα τις περιστάσεις από μία ηλεκτρονική μονάδα της Motec (M170ECU). Η συνέχεια των χαρακτηριστικών της είναι σαν να διαβάζει κανείς τα χαρακτηριστικά μίας πρωταγωνίστριας στο παγκόσμιο πρωτάθλημα superbikes! Για παράδειγμα το μπροστινό σύστημα (Ohlins FGR) μαζί με των προδιαγραφών GP σύστημα monobloc φρένων της Brembo που κάνει παρέα με ένα ειδικών χαρακτηριστικών αμορτισέρ της Ohlins πίσω τα χαρακτηριστικά του οποίου παρήγγειλε ο ίδιος ο σχεδιαστής για να ταιριάξει με το ειδικής σχεδίασης μοχλικό του. 

Το πλαίσιο δεν θα μπορούσε να είναι διαφορετικό από ένα χωροδικτύωμα που πρώτος σχεδίασε, μόνο που εδώ μπορεί ο αναβάτης να ρυθμίσει την ακαμψία του ανάλογα με τη πίστα! Οσο για τα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν είναι κορυφαία όπως θα περίμενε κανείς. Το μονόμπρατσο ψαλίδι είναι από μαγνήσιο, όπως και οι τροχοί της Marchesini ενώ το triple clamp και τα μαρσπιέ είναι από ολόκληρα κομμάτια αλουμινίου. Και φυσικά, συναντά κανείς αρκετό ανθρακόνημα στο fairing, τη σέλα, το ρεζερβουάρ, το φιλτροκούτι και οι εισαγωγές αέρα. Ολα αυτά ώστε η ζυγαριά να σταματήσει στα ...154 κιλά! Προς το παρόν υπάρχει μονο το πρωτότυπο των φωτογραφιών αλλά προγραμματίζεται η παραγωγή του (σε λίγα κομμάτια βεβαίως). Περισσότερα γι'αυτό στο site του Massino Tamburini

Wednesday the 25th. MOTO X-treme ότι σχετικό για moto-scooter-παπι-atv εδώ θα το βρεις.