www.motomarket.gr Τα μοτέρ που άφησαν εποχή για διάφορους λόγους Η καθαριότητα είναι η μισή αρχοντιά. Η άλλη μισή; Οι ταινίες με μοτοσυκλέτες που αγαπήσαμε!

Kymco GTi200frameΑΠΟ  ΦΩΝΗ  ...ΚΟΡΜΑΡΑ! Ομολογώ ότι δεν το είχα προσέξει καλά στις φωτογραφίες. Αυτό το scooter είναι κούκλα! Καλά, τι χρώμα είναι αυτό? Ενθουσιασμός επικρατεί στην θέα του Kymco People Gti200 που αν δεις το αυτοκόλλητο καλά το περνάς για τον δίδυμο αδελφό του, το GTi300 το οποίο έχει ήδη μία περισσότερη επιτυχημένη σαιζόν στην πλάτη του. Από το 2010 το 300, από το 11 το 200.

 

Kymco People200i test1ΔΙΚΤΥΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ & ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ
Προσέξτε: Τι κάνει τις μοτοσυκλέτες με χωροδικτύωμα να ξεχωρίζουν? Ναι, σωστά, προσφέρουν απαράμιλλή σταθερότητα, οι στρεβλώσεις που μέχρι τώρα πήγαιναν πακέτο με την έννοια scooter δεν υπάρχουν εδώ, ακριβώς όπως το συναντήσαμε στο 300. Στα πρώτα 10 μέτρα έχεις ήδη καταλάβει “τι θέλει να πει εδώ ο ποιητής”.
Πορεύσου ασφαλής
γείρε άφοβα, μπορείς
και άμα τύχει και ξεχαστείς
δεν πειράζει, κάντο πάλι!
Σταματάω, ανοίγω σταντ, κοιτώ, σβουρίζω γύρω  του και παραμιλώ: Μμμμ, 16 ίντσες τροχοί, ναι, δύο αμορτισέρ πίσω, σωστά, χαμηλή θεση οδήγησης, καλό αυτό αλλά... γιατί στέκεται τόόόόσο καλά στον δρόμο. Πίσω στην σέλα πάλι. Δώσε γκάζι να το δυσκολέψουμε! Τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν αλλά όχι και η αδρεναλίνη. Το People 200GTi σε κρατάει ήρεμο στην σέλα του και λίγο προτού γίνεις αντικοινωνικός συνειδητοποιείς ότι έχεις scooter κάτω από τα πόδια σου.
Μη μπερδεύεσαι!...

ΝΕΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ G5 από την KYMCO
O κινητήρας του GTi200 ανήκει στην νέα οικογένεια κινητήρων της KYMCO με τον κωδικό G5 που τους χαρακτηρίζει δύναμη μεγαλύτερη από τα κυβικά τους και η ήσυχη λειτουργία τους σε συνδυασμό με την μειωμένη κατανάλωση και εκπομπή ρύπων. Η KYMCO έχει δουλέψει πολύ πάνω στο project G5 και γι’αυτό δικαιολογείται να περηφανεύεται για τις επιδόσεις των scooter που φορούν G5 κινητήρα. Πάρτε για παράδειγμα το GTi200 της δοκιμής μας. 21,1 ίπποι και 2,1 κιλογραμμόμετρα ροπής είναι νούμερα που απαντώνται στα 250cc. Kι αυτή ακριβώς την εντύπωση παίρνεις στον δρόμο με την διαφορά ότι η αίσθηση του βάρους είναι αισθητά μικρότερη από αυτά. Ο κινητήρας στροφάρει καλύτερα σε σχέση με τα περισσότερα 250cc που έχω οδηγήσει.

Η KYMCO χρησιμοποιεί εδώ ένα στρόφαλο τριγωνικής μορφής με διπλά αντικραδασμικά αντίβαρα (εξ ού και η πολιτισμένη λειτουργία και η απουσία κραδασμών σε όλες τις περιοχές των στροφών) καθώς κι ένα εξελιγμένο ψεκασμό που δεν μας έδωσε “πάτημα” ούτε για μισό παράπονο.

KYMCO200GTI-4DESIGN in ITALY
Σχεδιαστικά υπεύθυνοι είναι το ιταλικό παράρτημα της Kymco κι έτσι εξηγείται η ευρωπαϊκή αύρα των οχημάτων της. Αλλωστε, το scooter σαν όχημα τείνει να γίνει προέκταση του σύγχρονου αστού έχοντας εκτοπίσει  τα υπόλοιπα δίτροχα από τις προτιμήσεις. Η εικόνα λοιπόν που δίνει στον κάτοχό του σήμερα ένα scooter είναι σημαντική υπόθεση. Κι εδώ το People παίρνει άριστα (με τόνο!) και νομίζω ότι το συγκεκριμένο χρώμα θα το φορούσα και με κοστούμι πηγαίνοντας να συζητήσω με τον Ντομινίκ (του ΔΝΤ) για την περαιτέρω πορεία της χώρας. Κι αν με ειδοποιούσαν τλευταία στιγμή ότι το ραντεβού αναβάλλεται γιατί τον συνέλαβε η αστυνομία να κάνει τον άντρακλα στην κοπέλα από το room service του ξενοδοχείου του στην Νέα Υόρκη) κατευθείαν θα έβαζα τις φόρμες μου για να πάω για τέννις. Πάλι ταιριαστό θα ήταν!...
Τα led έχουν την τιμητική τους στα φωτιστικά σώματα με κύριο ωφελημένο τα τεράστια πίσω φλας, ότι καλύτερο όπλο για να μην περνάς απαρατήρητος τα βράδυα. Η διώροφη σέλα είναι προσνατολισμένη σε Ευρωπαίους και όχι πιο μικρόσωμους λαούς. Υπάρχει λοιπόν άπλα που ειδικά στις σύγχρονες ελληνικές μητροπόλεις θα εκτιμηθεί όσο περισσότερο χρόνο ξοδέψεις πάνω της. Τα υλικά και ειδικά το φινίρισμα είναι σε υψηλά επίπεδα, κάτι συνηθισμένο άλλωστε στους κατόχους Kymco.  

ΣΟΥΜΑ
Ανακεφαλαιώνω. Με το Kymco People GTi200 θα νοιώσεις υπερασφαλής χάρη στην γεωμετρία του, το απόλυτα κορυφαίο καινοτομικό πλαίσιό του καιτους 16άρηδες τροχούς του.
Kymco GTi200 test2Εμφανισιακά θα έχεις διαλέξει ένα από τα ομορφότερα scooter που κυκλοφορούν αυτή την στιγμή, όσο υποκειμενικό και να ακούγεται αυτό.
Λογιστικά θα πρέπει να το αναλύσουμε λίγο. Στα 3.395 ευρώ είναι πολύ πιο κοντά στα 125cc παρά στα 250/300cc που δικαιωματικά (και λόγω επιδόσεων) ανήκει. Θεωρούμε ότι η KYMCO έκανε μία πετυχημένη εμπορική επιλογή να γεφυρώσει τα 125/150cc με τα 200 και με μπούσουλα το πετυχημένο People GTi300 της παρουσίασε ένα μελλοντικό best seller αφού το προίκισε με την κατάλληλη τιμή.
Με τον ανταγωνισμό στην κατηγορία να έχει εκτοξευτεί (αφού το εμπορικό ενδιαφέρον έχει κατά κύριο λόγο μεταφερθεί εκεί) οι τελικοί
αγοραστές  κάποιων scooter όπως το νέο People GTi200 θα είναι οι τελικοί κερδισμένοι.

KYMCO200GTI-2Tα φρένα λειτουργούν άψογα με όλη την έννοια της λέξης και δεν φταίει μόνο το ABS (μόνο μπροστά) αλλά και η αίσθηση που δίνουν στον αναβάτη. Χωρίς πολλή δύναμη ακινητοποιούν το GTi200 με ασφάλεια μοτοσυκλέτας αφού τέτοιο είναι και το μεταξόνιό του (στα 1.450mm!). Aν προσθέσεις και την μεγάλη κάστερ (προσέξτε πού δένει το πιρούνι τον μπροστινό άξονα) έχεις ένα ...τρένο σε δύο ρόδες! Το τριέμβολο μπροστινό (που επιβραδύνει ένα δίσκο διαμέτρου 260mm) είναι καλύτερο από το πίσω (ίδιας διαμέτρου) που δεν διαθέτει ABS και ενίοτε μπλοκάρει. Θα μπορούσε να είναι μικρότερος ή να τοποθετηθεί κι εδώ ABS.
Φαντάζομαι θα προσέξατε τις υπέροχες ζάντες. Οι αναρτήσεις είναι επίσης άξιες αναφοράς αφού όχι μόνο δεν κοπανάνε στις ανωμαλίες αλλά λειτουργούν ενδοτικότατα.
Η δουλειά που έχει γίνει κι εδώ είναι εμφανέστατη.
   To βάρος στα 158 κιλά δεν εμφανίζεται πουθενά προφανώς λόγω της καλής κατανομής του αλλά και του πολύ καλού πλαισίου του.

Σαν μεταχειρισμένο βρίσκουμε το πρώτο μοντέλο (2011) από 2.300 ευρώ. Επίσης, το βρήκαμε σαν καινούργιο σε προσφορά από διάφορα καταστήματα ανά την Ελλάδα από τα 3.200 ευρώ.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά:
KYMCO People GTi200   2011 
Mototrend  τηλ.210.2585991

KINHTHΡΑΣ: Τετράχρονος, υγρόψυκτος, μονοκύλινδρος, 1EEK και 4 βαλβίδες, 2αντικραδ/μικοί άξονες
ΚΥΒΙΣΜΟΣ: 124,7cc, διαστάσεις: 66Χ60mm
ΣΥΜΠΙΕΣΗ:10,3:1, ΕΚΚΙΝΗΣΗ: ΜίζαKYMCO200GTIG5ΜΕΤΑΔΟΣΗ: CVT, συνεχώς μεταβαλλόμενη
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ: Ηλεκτρονικός Ψεκασμός
ΠΛΑΙΣΙΟ: Χαλύβδινο χωροδικτύωμα Ολικό μήκος: 2.130mm, ύψος σέλας: 790mm, μεταξόνιο: 1.45mm, πλάτος: 750mm Κάστερ:  25 μοίρες, ίχνος 100mm, ολικό ύψος: 1.129mm
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ: 9 lt
ΒΑΡΟΣ: 158 κιλά
ΕΛΑΣΤΙΚΑ: Μπροστά: 110/70-16”
                    Πίσω: 140/70-16”
ΙΣΧΥΣ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟΥ: 21,1/8.000
ΡΟΠΗ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟΥ: 2 kgm/6.500

Kymco GTi200frameΑυτή η ακτινογραφία λέει πολλά για το τι κρύβει το People GTi200 κάτω από τα ρούχα του. Μία μοτοσυκλέτα! Παρ’όλη την διάταξη το μόνο μέρος που έχει χάσει χώρο γι’αυτό τον λόγο είναι αυτόν κάτω από την σέλα (μόνο jet κράνος)

Tuesday the 24th. MOTO X-treme ότι σχετικό για moto-scooter-παπι-atv εδώ θα το βρεις.