www.motomarket.gr Τα μοτέρ που άφησαν εποχή για διάφορους λόγους Η καθαριότητα είναι η μισή αρχοντιά. Η άλλη μισή; Οι ταινίες με μοτοσυκλέτες που αγαπήσαμε!

O Marc Marquez ήταν ο αδιαμφισβήτητα κυρίαρχος της πίστας του Austin στο Texas κερδίζοντας για 6η (!) συνεχόμενη φορά το βορειοαμερικανικό GP

   Θα μπορούσαμε να μιλήσουμε για ένα ...βαρετό αγώνα (καιρό είχαμε να το πούμε αυτό για αγώνα MotoGP...) αν δεν γίνονταν δύο-τρία πράγματα. Στις δοκιμές ο Marquez βρέθηκε να γυρνάει αργά πάνω στην αγωνιστική γραμμή καθώς ζέσταινε τα ελαστικά που μόλις είχε τοποθετήσει και ο επερχόμενος Vinales ήταν στο γρήγορο γύρο του με αποτέλεσμα να δυσανασχετήσει φανερά. Ο αγωνοδίκης επέβαλε ποινή στον Marquez να χάσει 3 θέσεις στην εκκίνηση (ο Ισπανός είχε κερδίσει την pole) κι έτσι ξεκίνησε από την 4η θέση. Αυτό δεν τον εμπόδισε στο να κερδίσει δύο θέσεις στην εκκίνηση και προτού κλείσει ο πρώτος γύρος να περάσει τον Iannone! Ο Ιταλός πήγε να αντιδράσει αλλά ο Marquez έδειξε ότι έλεγχε πλήρως την κατάσταση αφού αμέσως μετά άνοιξε τον ρυθμό του κάνοντας μία διαφορά ασφαλείας για να αποφύγει τυχόν "κακοτοπιές"... Πιο πίσω οι άχες ήταν σύντομες και γρήγορα ο καθένας πήρε τη θέση που κράτησε μέχρι το τέλος. Ο Vinales άρχισε συντηρητικά σχετικά και δεν παρασύρθηκε σε άσκοπες μάχες αφού έδειχνε να γνωρίζει το στόχο του που δεν ήταν άλλος από την 2η θέση. Ετσι κι έγινε! Ο Ισπανός της Yamaha δήλωσε ευχαριστημένος αφού επανήλθε σε θέση βάθρου αλλά το κυριώτερο ξαναβρήκε τη χαμένη του αυτοπεποίθηση πάνω στη M1 του 18. Ακόμη πιο ευχαριστημένος όμως ήταν ο Iannone που πιστοποίησε την άνοδο της Suzuki παίρνοντας τη τρίτη θέση του βάθρουκαι μάλιστα χωρίς να δώσει μάχη με κανένα. Ο Valentino συμβιβάστηκε σχετικά γρήγορα με την 4η θέση ενώ για την 5η θέση έγινε μάχες με τελικό νικητή το Γάλλο Zarco.

    Πέντε αναβάτες βρίσκονται τώρα στη κορυφή της βαθμολογίας σε απόσταση μόλις 8 βαθμών με τον Dovizioso να προηγειται ενός βαθμού του Marquez. Επόμενη πίστα για να λυθούν οι ....πολλές φετινές διαφορές ανάμεσα στους αναβάτες (τα ενδιαφέροντα φετινά παραλειπόμενα θα διαβάσετε σε άλλο άρθρο) η ισπανική Jerez στις 6 Μαϊου (Gran Premio Red Bull de Espana)

 

1 25 93 Marc MARQUEZ SPA Repsol Honda Team Honda 158.0 41'52.002
2 20 25 Maverick VIÑALES SPA Movistar Yamaha MotoGP Yamaha 157.7 +3.560
3 16 29 Andrea IANNONE ITA Team SUZUKI ECSTAR Suzuki 157.5 +6.704
4 13 46 Valentino ROSSI ITA Movistar Yamaha MotoGP Yamaha 157.4 +9.587
5 11 4 Andrea DOVIZIOSO ITA Ducati Team Ducati 157.1 +13.570
6 10 5 Johann ZARCO FRA Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 157.1 +14.231
7 9 26 Dani PEDROSA SPA Repsol Honda Team Honda 156.8 +18.201
8 8 53 Tito RABAT SPA Reale Avintia Racing Ducati 156.2 +28.537
9 7 43 Jack MILLER AUS Alma Pramac Racing Ducati 156.2 +28.671
10 6 41 Aleix ESPARGARO SPA Aprilia Racing Team Gresini Aprilia 156.2 +28.875
11 5 99 Jorge LORENZO SPA Ducati Team Ducati 156.0 +31.355
12 4 9 Danilo PETRUCCI ITA Alma Pramac Racing Ducati 155.8 +34.993
13 3 44 Pol ESPARGARO SPA Red Bull KTM Factory Racing KTM 155.7 +37.264
14 2 30 Takaaki NAKAGAMI JPN LCR Honda IDEMITSU Honda 155.5 +39.335
15 1 19 Alvaro BAUTISTA SPA Angel Nieto Team Ducati 155.4 +40.887
16   38 Bradley SMITH GBR Red Bull KTM Factory Racing KTM 155.0 +48.475
17   45 Scott REDDING GBR Aprilia Racing Team Gresini Aprilia 154.9 +49.995
18   12 Thomas LUTHI SWI EG 0,0 Marc VDS Honda 154.8 +51.115
19   35 Cal CRUTCHLOW GBR LCR Honda CASTROL Honda 154.5 +59.055
20   10 Xavier SIMEON BEL Reale Avintia Racing Ducati 154.3 +59.747
21   21 Franco MORBIDELLI ITA EG 0,0 Marc VDS Honda 154.2 +1'00.513
Wednesday the 23rd. MOTO X-treme ότι σχετικό για moto-scooter-παπι-atv εδώ θα το βρεις.