www.motomarket.gr Τα μοτέρ που άφησαν εποχή για διάφορους λόγους Η καθαριότητα είναι η μισή αρχοντιά. Η άλλη μισή; Οι ταινίες με μοτοσυκλέτες που αγαπήσαμε!

Σαν αυτοσχεδιαζόμενο ...τάνγκο κατέληξε ο αγώνας στο Termas de Rio Hondo αφού είχε όλα τα στοιχεία του διασημου, παθιασμένου, δυναμικού και απρόβλεπτου αργεντίνικου χορού. Προτού καν αρχίσει ο αγώνας, στο grid της εκκίνησης όλοι εκτός από τον poleman Jack Miller μπήκαν στα pits για αλλαγή ελαστικών καθώς ενώ ο αγώνας είχε κηρυχθεί βρόχινος η πίστα στέγνωνε γρήγορα. Ανάλογα με τη σειρά εγκατάλειψης οι αναβάτες πήραν ξανά θέση εκκίνησης πίσω από τον Miller που έμοιαζε ο μόνος "προφήτης" σε ένα στόλο αναποφάσιστων! Αλλά το πραγματικό δράμα δεν είχε ακόμη ξεκινήσει...

Καθώς στηνόταν το grid, η Honda του Marc Marquez έσβησε και την ξαναέβαλε μπροστά σπρώχνοντάς τη ανάποδα στη πίστα αρχίζοντας μία σειρά αμφιλεγόμενων γεγονότων και ποινών. Παρ'όλη την εντολή του κριτή να βγει εκτός πίστας και να ξεκινήσει από το grid o Ισπανός πρωταθλητής δεν υπάκουσε θεωρώντας ότι αφού την έβαλε μόνος του μπροστά, είχε το δικαίωμα να ξεκινήσει από τη θέση του... Στην εκκίνηση ο Dani Pedrosa ακολούθησε τον Miller με τον Zarco τρίτο προτού κάνει λάθος και τον περάσει ο Marquez. Προτού τελειώσει ο πρώτος γύρος ο Zarco με μία κίνηση στα άκρα έβγαλε από την αγωνιστική γραμμή τον Pedrosa και ο Ισπανός έπεσε αφού βρέθηκε σε βρεγμένο σημείο!

Εν τω μεταξύ ο Marquez τιμωρήθηκε και πήρε οδηγίες για "Ride Through Penalty" ενώ μπροστά τον Miller ακολουθούσαν Zarco, Rins και Crutchlow. Ηταν φανερό όμως ότι ο Marquez ήταν ο γρηγορότερος στη πίστα αλλά όχι και ο πιο προσεκτικός καθώς η επαφή του με τον Aleix Espargaro αρχιά (αποτέλεσμα μη κανονικής προσπέρασης αφού τον πέταξε εκτός...), η ποινή που του επιβλήθηκε ήταν να χάσει μία θέση, άλλη μία αμφιλεγόμενη απόφαση. Ακολούθησαν παρόμοιας λογικής προσπεράσεις σε Nakagama και Morbidelli!!!

Mπροστά ο Rins έκανε λάθος και ο Miller ακολούθησε με αποτέλεσμα ο Cal Cruthlow να αναλάβει να οδηγήσει τον αγώνα παίρνοντας τη πρωτοπορία από τον Zarco. Με τον Marquez αλαφιασμένο πιο πίσω να περνάει τον Adrea Dovizioso και να συναντά το δίδυμο της Yamaha ήρθε η φάση του αγώνα καθώς ο Ισπανός μπήκε από την εσωτερική κρίνοντας λάθος και πετώντας κυριολεκτικά εκτός τον Valentino Rossi σε μία φάση που είχαμε ξαναδεί ...ανάποδα πριν 2,5 χρόνια με τους ίδιους πρωταγωνιστές. Ο Marquez σήκωσε το χέρι του προφανώς αναγνωρίζοντας το λάθος και συνέχισε περνώντας και τον Vinales αλλά πλέον είχε ήδη τιμωρηθεί με ποινή 30" πέφτοντας στην 18η θέση, μπροστά από τον Rossi κι ενώ του είχε καταστρέψει τον αγώνα μαζί με 2-3 άλλους τουλάχιστον. Αν έπρεπε να βγει μαύρη σημαία μετά από αυτό στον Marquez; Για κάποιους ήταν αυτονόητο κάτι τέτοιο αρκετά πιο πριν καθώς η δίψα του νεαρού Ισπανού πολυπρωταθλητή ήταν δυνατότερη από τη τήρηση των κανόνων ασφαλείας αλλά σεβασμού προς τους συναθλητές του. Οταν μετά πήγε να ζητήσει συγγνώμη από τον Ιταλό βρήκε τον Uccio ο οποίος τον έδιωξε χωρίς να τον δεχτεί ο Rossi, ο τέλειος τρόπος για να αναζωπυρωθεί η γνωστή βεντέτα που κρατάει αρκετό καιρό τώρα...

Μπροστά ο Crutchlow οδήγησε χωρίς λάθη τους τελευταίους γύρους (μη ξεχνάμε πόσο άτυχος μπορεί να γίνει στο τέλος ενός αγώνα που προηγείται...) κρατώντας υποδειγματικά πίσω του τον δορυφορικό Yamahητή Γάλλο και τη Suzuki του Rins. O Αγγλος τό'χε σίγουρο το βάθρο φοβούμενος μόνο από τον Marquez για τη νίκη) και τελικά κατάφερε να το επιβεβαιώσει. Ο Miller μπορεί να μην άντεξε τη πίεση μέχρι το τέλος αλλά θα πρέπει να είναι ευχαριστημένος όπως και ο Andrea Dovizioso που σε μία παραδοσιακά δύσκολη πίστα για τις Ducati μάζεψε τους βαθμούς για να κρατηθεί ψηλά στη βαθμολογία με άλλους βασικούς διεκδικητές να μην καταφέρνουν να πάρουν ούτε βαθμό...

   Το πρωτάθημα πήρε φωτιά από πολύ νωρίς! Επόμενη πυρκαγιά στο Austin του Texas στις 20 Απριλίου

 

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

1 25 35 Cal CRUTCHLOW GBR LCR Honda CASTROL Honda 170.4 40'36.342
2 20 5 Johann ZARCO FRA Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 170.4 +0.251
3 16 42 Alex RINS SPA Team SUZUKI ECSTAR Suzuki 170.2 +2.501
4 13 43 Jack MILLER AUS Alma Pramac Racing Ducati 170.1 +4.390
5 11 25 Maverick VIÑALES SPA Movistar Yamaha MotoGP Yamaha 169.3 +14.941
6 10 4 Andrea DOVIZIOSO ITA Ducati Team Ducati 168.8 +22.533
7 9 53 Tito RABAT SPA Reale Avintia Racing Ducati 168.8 +23.026
8 8 29 Andrea IANNONE ITA Team SUZUKI ECSTAR Suzuki 168.7 +23.921
9 7 55 Hafizh SYAHRIN MAL Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 168.7 +24.311
10 6 9 Danilo PETRUCCI ITA Alma Pramac Racing Ducati 168.6 +26.003
11 5 44 Pol ESPARGARO SPA Red Bull KTM Factory Racing KTM 168.2 +31.022
12 4 45 Scott REDDING GBR Aprilia Racing Team Gresini Aprilia 168.2 +31.891
13 3 30 Takaaki NAKAGAMI JPN LCR Honda IDEMITSU Honda 168.1 +32.452
14 2 21 Franco MORBIDELLI ITA EG 0,0 Marc VDS Honda 167.5 +42.061
15 1 99 Jorge LORENZO SPA Ducati Team Ducati 167.5 +42.274
16   19 Alvaro BAUTISTA SPA Angel Nieto Team Ducati 167.5 +42.625
17   12 Thomas LUTHI SWI EG 0,0 Marc VDS Honda 167.4 +43.350
18   93 Marc MARQUEZ SPA Repsol Honda Team Honda 169.4 +43.860
19   46 Valentino ROSSI ITA Movistar Yamaha MotoGP Yamaha 166.8 +52.082
20   17 Karel ABRAHAM CZE Angel Nieto Team Ducati 166.0 +1'03.944
21   10 Xavier SIMEON BEL Reale Avintia Racing Ducati 165.6 +1'10.144
Tuesday the 19th. MOTO X-treme ότι σχετικό για moto-scooter-παπι-atv εδώ θα το βρεις.