www.motomarket.gr Τα μοτέρ που άφησαν εποχή για διάφορους λόγους Η καθαριότητα είναι η μισή αρχοντιά. Η άλλη μισή; Οι ταινίες με μοτοσυκλέτες που αγαπήσαμε!

H ομάδα της Ducati έπρεπε να πάρει τη νίκη στη Sepang για να έχει ο Andrea Dovizioso τη πιθανότητα να διεκδικήσει το τίτλο στο τελευταία αγώνα της χρονιάς και αυτό ακριβώς έκανε! Η 6η νίκη του Ιταλού αναβάτη από το San Marino ήρθε υπό βροχή καθώς πέρασε τον ομόσταυλό του Jorge Lorenzo (που παρότι δεν φημίζεται για τις ικανότητές του στο βρεγμένο είχε εξαιρετική απόδοση) μετά από γλύστρημά του παίρνοντας τη πολύτιμη νίκη για 7 δέκατα του δευτερολέπτου κάνοντας παράλληλα το 1-2 για τη Ducati μετά από 10 χρόνια!

Στη τρίτη θέση του βάθρου ο Johann Zarco που συνεχίζει να εκπλήσει όπως όλη τη χρονιά με την απόδοση πάνω στη περσινή, καλή εργοστασιακή Μ1 που τα συμπεράσματα λένε ότι ταίριαξε καλύτερα με τα φετινά ελαστικά. Ο Zarco παράλληλα κέρδισε το τίτλο του καλύτερου φετινού rookie και του καλύτερου "δορυφορικού" αναβάτη με το παρασκήνιο να μιλάει έντονα για 3 εργοστασιακές Yamaha στο  grid του 2018.

Ο Marc Marquez προτίμησε να μη πιέσει αυξάνοντας τις πιθανότητες για πτώση τερματίζοντας 4ος και αφήνοντας κάποιες ελπίδες για τίτλο στον Dovizioso που είναι 21 βαθμούς πίσω. Πρακτικά, μία 11η θέση είναι αρκετή για τον 24χρονο Ισπανό νεαρό ήδη πολυπρωταθλητή (4 τίτλους στα 5 χρόνια συμμετοχής του στα MotoGP) για να προσθέσει άλλον ένα στη συλλογή του...
 

Ηταν ο Marquez που πετάχτηκε μπροστά στην εκκίνηση από τη τρίτη σειρά του grid συναντώντας στη πρώτη στροφή τον Lorenzo και δίνοντας την δυνατότητα στο Zarco να περάσει μπροστά. Ο Dovizioso ήταν ο χαμένος σ'αυτή τη φάση αλλά ανέκαμψε σχετικά γρήγορα. 
Στη συνέχεια οι δύο Ducati πέρασαν τον Γάλλο της Tech 3 κι ενώ έδειχνε ότι και ο Marquez μπορούσε να κάνει το ίδιο δεν συνέβη κάτι τέτοιο. Μάλιστα στην 15 το ένα πόδι του έφυγε από το μαρσπιέ και κάπου εκεί φάνηκε ότι ο Marc #93 δεν θα προσπαθούσε για το βάθρο του αγώνα αλλά για το μάζεμα βαθμών για το τίτλο. Πίσω του στην 5η θέση ο poleman Dani Pedrosa που σε ανάλογες συνθήκες φέτος είχε καλύτερα αποτελέσματα.

Αυτός όμως που πραγματικά εντυπωσίασε στη βροχή ήταν ο γνωστός ύποπτος Danilo Petrucci που αναγκαζόμενος να ξεκινήσει από το τέλος λόγω προβλήματος στο γύρο προθέρμανσης κέρδισε ...15 θέσεις, την τελευταία μάλιστα από τον Valentino Rossi που δεν ήταν καθόλου ευχαριστημένος από τη γενική συμπεριφορά της φετινής Μ1 στο βρεγμένο, αντίθετα με τις επιδόσεις του νέου πλαισίου που πρόσφατα δέχτηκε και βελτίωσε την Μ1 στο στεγνό. Πίσω του ο Jack Miller και ο Maverick Vinales που δυσκολεύτηκε αρκετά σε αντίθεση με τον Pol Espargaro που έφερε την ΚΤΜ του για μία ακόμη φορά μέσα στη δεκάδα δείχνοντας τα σταθερά βήματα προόδου των Αυστριακών. 

Στην αυλαία της σαιζόν που θα πέσει στην ισπανική Valencia o Marc Marquez θα έχει το πρώτο λόγο καθώς οι 21 βαθμοί είναι πολλοί για μία συνηθισμένη μέρα αλλά όπως έχει αποδειχθεί ειδικά φέτος όλα είναι πιθανά. Και ο Desmodovi έχει μία πιθανότητα να κάνει το θαύμα γι'αυτόν και την εταιρία του...

 

Thursday the 26th. MOTO X-treme ότι σχετικό για moto-scooter-παπι-atv εδώ θα το βρεις.