www.motomarket.gr Τα μοτέρ που άφησαν εποχή για διάφορους λόγους Η καθαριότητα είναι η μισή αρχοντιά. Η άλλη μισή; Οι ταινίες με μοτοσυκλέτες που αγαπήσαμε!

Το πάντα πολύ καλά πληροφορημένο Sky Sport Italia είπε την είδηση ότι ο Jorge Lorenzo που φεύγει από την Ducati μετά από μία ομολογουμένως απογοητευική πορεία (αν εξαιρέσει κανείς την νίκη του στο Mugello) υπέγραψε ήδη για το 2019-2020 με την Repsol Honda δίπλα στον Marc Marquez.

Το Mugello ήταν κατακίτρινο σήμερα και ο ενθουσιασμός για την pole position του αγαπημένου των tifosi τεράστιος. Ο αγώνας είχε ανταγωνισμό και απρόοπτα αλλά όχι για τη πρώτη θέση.

Η νίκη του Ισπανού πρωταθλητή στη Γαλλία δεν φαινόταν εύκολη καθώς αρκετοί ήταν οι διεκδικητές πριν τον αγώνα. Mε μία σειρά γεγονότων όμως ο Marquez που είχε από τα δοκιμαστικά ακόμη δείξει ότι έχει πολύ καλό ρυθμό κέρδισε την 38ή του νίκη στη κορυφαία κατηγορία ισοφαρίζοντας τις νίκες τοηυ Casey Stoner και ξεπερνώντας τον θρυλικό Mike Hailwood...

Στον συναρπαστικότερο φετινό αγώνα εξελίχθηκε ο πρώτος ευρωπαίκός της σαιζόν όταν οι δύο εργοστασιακές Ducati και ο Dani Pedrosa ενεπλάκησαν σε μία ...καραμπόλα μαχόμενοι για δύο θέσεις στο βάθρο που είχε σαν αποτέλεσμα όλοι να βρεθούν στο gravel της 6ης στροφής. Πιο πριν, ο Marc Marquez είχε προσπεράσει προσεκτικά (!) τον προπορευόμενο μέχρι τότε Jorge Lorenzo. Κάπως έτσι, ο Zarco (που θα είναι στην ΚΤΜ το 19) και ο Iannone κέρδισαν το δεύτερο βάθρο τους για φέτος! Αλλά ας δούμε τον αγώνα έτσι όπως εξελίχθηκε από την αρχή.

Στο τέλος του 15ου γύρου στο προσεχές αγώνα στην ισπανική πίστα της Jerez ο Valentino Rossi θα έχει ολοκληρώσει στον 369 του αγώνα ένα ολόκληρο γύρο του κόσμου στις πίστες των GP, δηλαδή 40.075 χιλιόμετρα!

O Marc Marquez ήταν ο αδιαμφισβήτητα κυρίαρχος της πίστας του Austin στο Texas κερδίζοντας για 6η (!) συνεχόμενη φορά το βορειοαμερικανικό GP

Σαν αυτοσχεδιαζόμενο ...τάνγκο κατέληξε ο αγώνας στο Termas de Rio Hondo αφού είχε όλα τα στοιχεία του διασημου, παθιασμένου, δυναμικού και απρόβλεπτου αργεντίνικου χορού. Προτού καν αρχίσει ο αγώνας, στο grid της εκκίνησης όλοι εκτός από τον poleman Jack Miller μπήκαν στα pits για αλλαγή ελαστικών καθώς ενώ ο αγώνας είχε κηρυχθεί βρόχινος η πίστα στέγνωνε γρήγορα. Ανάλογα με τη σειρά εγκατάλειψης οι αναβάτες πήραν ξανά θέση εκκίνησης πίσω από τον Miller που έμοιαζε ο μόνος "προφήτης" σε ένα στόλο αναποφάσιστων! Αλλά το πραγματικό δράμα δεν είχε ακόμη ξεκινήσει...

Στη νυχτερινή έρημο του Qatar, το MotoGP έκανε πρεμιέρα για το 2018 σε ένα αγώνα πολύ συναρπαστικό και με πολλούς διεκδικητές, χαρακτηριστικό ήταν πώς όλα ήταν ανοικτά για το βάθρο πριν οι αναβάτες πάρουν θέση στο grid γγια την εκκίνηση.

Αυτή τη στιγμή κυλούν τις ρόδες τους στους δρόμους της γης πάνω από 1 δισεκατομμύριο οχήματα. Αν η άνοδος των πωλήσεων οχημάτων συνεχιστεί με το σημερινό ρυθμό θα γίνουν 3 δις στα επόμενα 30 χρόνια. Αυτό σημαίνει ότι όλοι οι κατασκευαστές πλέον αναζητούν βιώσιμες λύσεις σχετικά με την ενέργεια που θα χρειαστούν όλα αυτά τα οχήματα, το ίδιο κάνουν και κάποιες κυβερνήσεις, το ίδιο κάνουν ήδη πολλοί αγοραστές που επιλέγουν ηλεκτρικά οχήματα, τη πιο σημαντική φιλική για το περιβάλλον μορφή και οικονομική εναλλακτική μορφή μετακίνησης.


 

Αυτός είναι και ο λόγος που η διοργανώτρια των MotoGP Dorna διοργανώνει από το 2019 το FIM Enel MotoE™ World Cup. Σαν μιά κανονική κατηγορία, όπως οι άλλες 3 (Moto 2, Moto 3 και Moto GP) θα έχει την ευκαιρία να δείξει σε όλο τον κόσμο τις δυνατότητες των ηλεκτρικών μοτοσυκλετών και να προμοτάρουν οι εταιρίες τις δυνατότητές των δικύκλων με μηδενική εκπομπή ρύπων

Η μοτοσυκλέτα που θα αγωνιστεί στη νέα κατηγορία παρουσιάστηκε από τον Loris Capirossi στο Vallelunga Circuit, στη Ρώμη στις 6/2.
Η διάρκεια των γύρων που προτείνεται να αγωνιστούν οι ηλεκτρικές GP είναι 10 και όποια τεχνολογική εξέλιξη προκύψει θα χρησιμοποιηθεί για να γίνουν πιο δυνατές και ανταγωνιστικές οι μοτοσυκλέτες και όχι για να αυξηθεί η διάρκεια του αγώνα. Το 2019 πέντε αγώνες θα γίνουν, όλες σε ευρωπαϊκές πίστες. Και όπως σε όλες τις άλλες κατηγορίες θα γίνονται ελεύθερα τη Παρασκευή, χρονομετρημένα το Σάββατο και αγώνας τη Κυριακή. Μερικά πράγηματα δεν αλλάζουν!... Πριν αρχίσει το Moto E πρωτάθλημα θα πραγματοποιηθεί επίσημη δοκιμή στην Jerez τον Φεβρουάριο του 2019.

H ομάδα της Ducati έπρεπε να πάρει τη νίκη στη Sepang για να έχει ο Andrea Dovizioso τη πιθανότητα να διεκδικήσει το τίτλο στο τελευταία αγώνα της χρονιάς και αυτό ακριβώς έκανε! Η 6η νίκη του Ιταλού αναβάτη από το San Marino ήρθε υπό βροχή καθώς πέρασε τον ομόσταυλό του Jorge Lorenzo (που παρότι δεν φημίζεται για τις ικανότητές του στο βρεγμένο είχε εξαιρετική απόδοση) μετά από γλύστρημά του παίρνοντας τη πολύτιμη νίκη για 7 δέκατα του δευτερολέπτου κάνοντας παράλληλα το 1-2 για τη Ducati μετά από 10 χρόνια!

H 6η φετινή νίκη του Marc Marquez φαίνεται ότι είναι και η σημαντικότερη αφού στην Αυστραλία μπορεί και να κρίθηκε ο φετινός τίτλος απέναντι σε ένα απογοητευτικό Andrea Dovizioso που βούλιαξε στην 13η θέση, όπως και όλες οι Ducati ανεξαιρέτως καθώς η κόκκινη αρμάδα ήταν εκτός δεκάδας...

Tuesday the 19th. MOTO X-treme ότι σχετικό για moto-scooter-παπι-atv εδώ θα το βρεις.