www.motomarket.gr Τα μοτέρ που άφησαν εποχή για διάφορους λόγους Η καθαριότητα είναι η μισή αρχοντιά. Η άλλη μισή; Οι ταινίες με μοτοσυκλέτες που αγαπήσαμε!

O Marc Marquez ήταν ο αδιαμφισβήτητα κυρίαρχος της πίστας του Austin στο Texas κερδίζοντας για 6η (!) συνεχόμενη φορά το βορειοαμερικανικό GP

Σαν αυτοσχεδιαζόμενο ...τάνγκο κατέληξε ο αγώνας στο Termas de Rio Hondo αφού είχε όλα τα στοιχεία του διασημου, παθιασμένου, δυναμικού και απρόβλεπτου αργεντίνικου χορού. Προτού καν αρχίσει ο αγώνας, στο grid της εκκίνησης όλοι εκτός από τον poleman Jack Miller μπήκαν στα pits για αλλαγή ελαστικών καθώς ενώ ο αγώνας είχε κηρυχθεί βρόχινος η πίστα στέγνωνε γρήγορα. Ανάλογα με τη σειρά εγκατάλειψης οι αναβάτες πήραν ξανά θέση εκκίνησης πίσω από τον Miller που έμοιαζε ο μόνος "προφήτης" σε ένα στόλο αναποφάσιστων! Αλλά το πραγματικό δράμα δεν είχε ακόμη ξεκινήσει...

Στη νυχτερινή έρημο του Qatar, το MotoGP έκανε πρεμιέρα για το 2018 σε ένα αγώνα πολύ συναρπαστικό και με πολλούς διεκδικητές, χαρακτηριστικό ήταν πώς όλα ήταν ανοικτά για το βάθρο πριν οι αναβάτες πάρουν θέση στο grid γγια την εκκίνηση.

Αυτή τη στιγμή κυλούν τις ρόδες τους στους δρόμους της γης πάνω από 1 δισεκατομμύριο οχήματα. Αν η άνοδος των πωλήσεων οχημάτων συνεχιστεί με το σημερινό ρυθμό θα γίνουν 3 δις στα επόμενα 30 χρόνια. Αυτό σημαίνει ότι όλοι οι κατασκευαστές πλέον αναζητούν βιώσιμες λύσεις σχετικά με την ενέργεια που θα χρειαστούν όλα αυτά τα οχήματα, το ίδιο κάνουν και κάποιες κυβερνήσεις, το ίδιο κάνουν ήδη πολλοί αγοραστές που επιλέγουν ηλεκτρικά οχήματα, τη πιο σημαντική φιλική για το περιβάλλον μορφή και οικονομική εναλλακτική μορφή μετακίνησης.


 

Αυτός είναι και ο λόγος που η διοργανώτρια των MotoGP Dorna διοργανώνει από το 2019 το FIM Enel MotoE™ World Cup. Σαν μιά κανονική κατηγορία, όπως οι άλλες 3 (Moto 2, Moto 3 και Moto GP) θα έχει την ευκαιρία να δείξει σε όλο τον κόσμο τις δυνατότητες των ηλεκτρικών μοτοσυκλετών και να προμοτάρουν οι εταιρίες τις δυνατότητές των δικύκλων με μηδενική εκπομπή ρύπων

Η μοτοσυκλέτα που θα αγωνιστεί στη νέα κατηγορία παρουσιάστηκε από τον Loris Capirossi στο Vallelunga Circuit, στη Ρώμη στις 6/2.
Η διάρκεια των γύρων που προτείνεται να αγωνιστούν οι ηλεκτρικές GP είναι 10 και όποια τεχνολογική εξέλιξη προκύψει θα χρησιμοποιηθεί για να γίνουν πιο δυνατές και ανταγωνιστικές οι μοτοσυκλέτες και όχι για να αυξηθεί η διάρκεια του αγώνα. Το 2019 πέντε αγώνες θα γίνουν, όλες σε ευρωπαϊκές πίστες. Και όπως σε όλες τις άλλες κατηγορίες θα γίνονται ελεύθερα τη Παρασκευή, χρονομετρημένα το Σάββατο και αγώνας τη Κυριακή. Μερικά πράγηματα δεν αλλάζουν!... Πριν αρχίσει το Moto E πρωτάθλημα θα πραγματοποιηθεί επίσημη δοκιμή στην Jerez τον Φεβρουάριο του 2019.

H ομάδα της Ducati έπρεπε να πάρει τη νίκη στη Sepang για να έχει ο Andrea Dovizioso τη πιθανότητα να διεκδικήσει το τίτλο στο τελευταία αγώνα της χρονιάς και αυτό ακριβώς έκανε! Η 6η νίκη του Ιταλού αναβάτη από το San Marino ήρθε υπό βροχή καθώς πέρασε τον ομόσταυλό του Jorge Lorenzo (που παρότι δεν φημίζεται για τις ικανότητές του στο βρεγμένο είχε εξαιρετική απόδοση) μετά από γλύστρημά του παίρνοντας τη πολύτιμη νίκη για 7 δέκατα του δευτερολέπτου κάνοντας παράλληλα το 1-2 για τη Ducati μετά από 10 χρόνια!

H 6η φετινή νίκη του Marc Marquez φαίνεται ότι είναι και η σημαντικότερη αφού στην Αυστραλία μπορεί και να κρίθηκε ο φετινός τίτλος απέναντι σε ένα απογοητευτικό Andrea Dovizioso που βούλιαξε στην 13η θέση, όπως και όλες οι Ducati ανεξαιρέτως καθώς η κόκκινη αρμάδα ήταν εκτός δεκάδας...

Στο βροχερό Motegi οι Andrea Dovizioso (Ducati) και Marc Marquez (Honda) χάρισαν μοναδικές αγωνιστικές στιγμές μέχρι και τη τελευταία στροφή πριν τον τερματισμό η οποία -συμπτωματικά;- ονομάζεται ...victory! Ηταν η 5η νίκη για τον αναβάτη της Ducati που όπως δήλωσε μετά "είχε έρθει πάλι η στιγμή¨. Ηταν πραγματικά μία από τις θεαματικότερες στιγμές στην ιστορία του σπορ καθώς ο πάντα διψασμένος για νίκη Marc 93 πίεζε τον Ιταλό όσο δεν πήγαιν'άλλο! Η δεύτερη θέση ήταν παράλληλα και το 100ό βάθρο του Ισπανού πρωταθλητή. Τρίτος, ο γνωστός master της βροχής Danilo Petrucci με ακόμη μία Ducati.

Tην εκκίνηση πήρε ο Marquez με δεύτερο τον Lorenzo που σύντομα μπήκε μπροστά ακολουθούμενος από τον Zarco ενώ λίγο αργότερα ήταν ο Petrucci που οδήγησε τη κούρσα. Με 6 γύρους να απομένουν Desmo Dovi και Marquez είχαν ήδη ξεχωρίσει μπροστά. Οι μάχες για τη νίκη άρχισαν ακριβώς εκεί και οι επόμενοι γύροι ήταν συναρπαστικοί. Κάποια στιγμή φάνηκε ότι ο Marquez ελέγχει το παιχνίδι αλλά ένα λάθος του στην 8η στροφή ήταν η αφορμή για τη τελική επίθεση του μαχητικότατου Dovi, μία επανάληψη του αγώνα της Αυστρίας με το ίδιο μάλιστα αποτέλεσμα, τη νίκη του Ιταλού! Τώρα, η διαφορά τους είναι μόλις 11 βαθμοί και ο τίτλος είναι 3 μόλις αγώνες μακρυά και μάλιστα με άλλους 3 πιθανούς διεκδικητές. Η πίεση είναι τεράστια!

Πίσω από τον σπεσιαλίστα στη βροχή Petrucci ήταν η ευχάριστη έκπληξη του Andra Iannone και της Suzuki αλλά και του team mate του Alex Rins που ήταν και ο πρώτος rookie του αγώνα. Στην 6η θέση ο Jorge Lorenzo που πέρασε τον Aleix Espargaro και την Aprilia του
.Επόμενος αγώνας στο Philip Island (Αυστραλία)

ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ

Πέντε αναβάτες έχουν ελπίδες για να κατακτήσουν τον φετινό τίτλο καθώς βρίσκονται "στριμωγμένοι¨σε 58 βαθμούς με μόνο 4 αγώνες να απομένουν. Συμβαίνει πρώτη φορά στην ιστορία του παγκόσμιου πρωταθλήματος ταχύτητας και είναι ένα μόνο στοιχείο που το κάνει ίσως και το συναρπαστικότερο!

Ειδικότερα τους Μarc Marquez, Andrea Dovizioso και Maverick Vinales χωρίζουν μόλις 28 βαθμούς κι ένα λάθος ίσως αποδειχθεί μοιραίο αν αναλογιστεί κανείς ότι Dani Pedrosa και Valentino Rossi είναι αρκετά κοντά τους και περιμένουν αυτό ακριβώς το λάθος! Ο αγώνας στην Ιαπωνία αποτελεί το πρώτο από τα τέσσερα τελικά βήματα για τον φετινό τίτλο.

3 Ισπανοί αναβάτες στο βάθρο της Aragon όπου ο Marquez πετυχαίνοντας το 8ο φετινό του βάθρο και το 4ο στους 6 τελευταίους αγώνες μένοντας πλέον μόνος πρώτος στη βαθμολογία αφού ο Dovizioso έμεινε μόλις 6ος.

Τέταρτη φετινή νίκη για τον Marc Marquez που έτσι ισοβαθμεί με τον Andrea Dovizioso που έμεινε 3ος στον αγώνα της πατρίδας του, το San Marino απέχει μερικά χιλιόμετρα από τη πίστα του Misano. Aνάμεσά τους ο Danillo Petrucci που προηγήθηκε μέχρι και το τελευταίο γύρο για να χάσει από τον περσινό πρωταθλητή... Τυπικά στη βαθ,ολογία προγηγείται ο αναβάτης της Hona (#93) καθώς έχει ίδιες νίκες με τον Ιταλό της Ducati αλλά περισσότερες δεύτερες θέσεις...

Στον αγώνα της Αγγλίας ο Andrea Dovizioso κάνοντας μία σωστή στρατηγική οδήγησε τη Ducati του σε μία ακόμη νίκη που τον φέρνει πλέον -σε συνδυασμό με την εγκατάλειψη λόγω κινητήρα του Marquez- στην πρώτη θέση της βαθμολογίας!

Το Red Bull Ring έζησε συναρπαστικές στιγμές καθώς η μονομαχία των δύο αναβατών που προηγούνται στη βαθμολογία, του Andrea Dovizioso και του Marc Marquez έκρινε τη νίκη κυριολεκτικά τη τελευταία στροφή, όταν ο Ιταλός αναβάτης της Ducati με μία υπερψύχραιμη κίνηση άφησε τον παράτολμο Ισπανό να χάσει τη γραμμή του καθώς τον πίεσε ...αφόρητα (και με σαφή κίνδυνο πτώσης και για τους δύο...) λίγα μέτρα πριν τη καρώ σημαία!

Thursday the 26th. MOTO X-treme ότι σχετικό για moto-scooter-παπι-atv εδώ θα το βρεις.