www.motomarket.gr Τα μοτέρ που άφησαν εποχή για διάφορους λόγους Η καθαριότητα είναι η μισή αρχοντιά. Η άλλη μισή; Οι ταινίες με μοτοσυκλέτες που αγαπήσαμε!

DINLI Centhor 600 evo

"Ζητείται κορυφαίος παίκτης, να κερδίζει τα ματς μόνος του αλλά να κοστίζει το μισό από τον Messi."

Oταν δίνω ραντεβού στο βουνό με τον Νίκο τον Καράτζιο ξέρω ότι θα επακολουθήσει μία ενδιαφέρουσα μέρα με ATV.

 

DINLI CENTHOR 4X4

Βλέπετε, ο Νίκος είναι ο ATV expert αυτοπροσώπως και η γνώση του πάνω στα “γουρούνια” είναι οικεία στους αναγνώστες του περιοδικού εδώ και πολλά χρόνια. Αυτή τη φορά η αφορμή ήταν η συνεργασία του με την DINLI για τον νομό Θεσσαλονίκης και μαζί του είχε δύο εντυπωσιακά σε όψη άσπρα Centhor 4X4, την έκδοση EVO με τα 600cc και την TOURING με τα 800cc.

    Διάλεξα για δοκιμή και φωτογράφηση απευθείας το δυσκολότερο τερραίν για ένα 4Χ4, μία ανηφόρα μήκους 100 περίπου μέτρων με κλίση 30-45 μοιρών με κροκάλες μεγέθους από μπαλάκι του τέννις μέχρι του ...μπάσκετ! Δεν ήθελα να το ζαλίσω το ζήτημα. Είχα ακούσει για τα καλά στοιχεία των Dinli αλλά έπρεπε να το δώ με τα μάτια μου. Μετά θα είχα χρόνο να ασχοληθώ με τις λεπτομέρειες και τον εξοπλισμό. Η παρέα των περιπατητών/ορειβατών που συναντήσαμε στο παρατηρητήριο όπου καταλήγει η ανηφόρα μας κοιτούσαν έκπληκτοι να κατηφορίζουμε την “κακοτράχαλη” περιοχή φωνάζοντας...  -”Αντε να δούμε πώς θα ανεβείτε μετά”!!!
     Η ηρεμία του Καράτζιου ήταν καθησυχαστική. Στο πρώτο πέρασμα κατάλαβα γιατί. Το 600 με αργό, τετρακίνηση και “κάρο” μπροστά κατάπιε το εμπόδιο με άνεση κι έπαιξε με κάτι βράχους που βρήκε στο τελείωμα κάνοντας και λίγο trial. Δεν ξέρω γιατί αλλά το περίμενα από τον Νίκο που είναι και πολύ έμπειρος αναβάτης συγχρόνως αφού εκτός του ότι έχει εξερευνήσει την μισή Ελλάδα με ATV έχει αγωνιστεί και σε αρκετούς αγώνες, τελευταίος ήταν το Serres Rally.
Αλλά ο σχετικά νέος στο άθλημα, Μάκης ιδιοκτήτης του 800 θα τα κατάφερνε?
Χμμμ, είχα αμφιβολίες... Το μακρύ σασί ήταν φτιαγμένο για άλλη δουλειά αλλά τελικά φαίνεται ότι και σε αυτές τις ακραίες συνθήκες λειτουργούσε άψογα. Με σταθερή ταχύτητα το 800 έφτασε στην κορυφή χωρίς να προβληματίσει τον αναβάτη του και χωρίς να ζοριστεί!
Ημουν αναγκασμένος να το ψάξω περισσότερο.

Λίγα για την Dinli

H DINLI Metal Industrial Co, ιδρύθηκε το 1983 παράγοντας κινητήρες και ανταλλακτικά ενώ το 1996 μετεξελίχθηκε σε καθαρά κατασκευαστική για ATV εξάγοντας τα προϊόντα της σε όλο τον κόσμο. Το 2003 η Dinli εξαγοράζει την φημισμένη (αλλά χρεωκοπημένη) αμερικανική Cannondale η οποία τότε ήδη ήταν πολύ μπροστά καθώς χρησιμοποιούσε ηλεκτρονικό ψεκασμό, ισχυρότατο κινητήρα ανάποδα (!) τοποθετημένο σε αλουμινένιο πλαίσιο ώστε η εξαγωγή να κοιτάζει προς τα πίσω, πατέντα με ευεργετικές συνέπειες στην απόδοση. Στόχος της Dinli, μέχρι τότε γνωστής για τα μικρού κυβισμού και εισαγωγικά ATV η ραγδαία αναπτυσσόμενη αγορά των sport quad και των ATV 4X4 όπου κυριαρχούσαν οι Ιάπωνες και Αμερικανοί κατασκευαστές. Το 2008 οι έρευνες, οι μελέτες και ο σχεδιασμός ολοκληρώθηκαν και η νέα σειρά οχημάτων παντός εδάφους της Dinli έπεσε με θόρυβο στην παγκόσμια αγορά. Οπλο της η αποκλειστική ειδίκευσή της με τα συγκεκριμένα οχήματα και η κατά 98% κατασκευή των Dinli μέσα στο εργοστάσιό της παραγόμενα από την ίδια και όχι δανειζόμενη μέρη από άλλους κατασκευαστές. Ετσι, εκτός από τον πλήρη ποιοτικό έλεγχο πετυχαίνεται και υψηλών επιπέδων εξυπηρέτηση μετά την πώληση, στοιχείο που επιμένει πολύ η Ταίβανέζικη εταιρία.

DINLI Centhor 600800TOURINGΗ συνεργασία   

Κάπου εδώ ήρθε και η συνεργασία την ΑΤV expert με την DINLI ATV Hellas και την Buggy Motors που είναι η αποκλειστική αντιπροσωπεία των Dinli στην Ελλάδα. Είναι σημαντικότατο στοιχείο η τεχνογνωσία και η εμπειρία στα ATV καθώς τα ιδιαίτερα τεχνικά χαρακτηριστικά τους απαιτούν πραγματική εξειδίκευση, κάτι που ο Νίκος Καράτζιος και οι συνεργάτες του διαθέτουν κατά κόρο. Η προσωπική επαφή με τους πελάτες της (αφού σχεδόν κάθε Σαββατοκύριακο διοργανώνει ημερήσιες η διήμερες ATV εκδρομές) είναι επίσης σημαντικό στοιχείο για την προσαρμογή του κάθε οχήματος στις απαιτήσεις του κάθε αναβάτη.


Hot spots

Ας δούμε όμως μερικά σημαντικά στοιχεία που πρόσεξα αμέσως στα δύο Dinli. Πρώτα απ’όλα η εμφάνιση, όπως και να το κάνουμε παίζει μεγάλο ρόλο άσχετα με την αξία του οχήματος (δεν θα ξεχάσω πόσο άσχημο μου φάνηκε το κατά τ’άλλα άξιο Polaris Scrambler 500 πριν μία δεκαετία...). Τα δύο Dinli είναι αντικειμενικά πολύ εμφανίσιμα και το άσπρο χρώμα (διατίθενται και σε μαύρο) τονίζει ακόμη περισσότερο τον επιθετικό σχεδιασμό. Το design όμως της Dinli είναι και λειτουργικό αφού ανακαλύψαμε για πρώτη φορά ότι ο συνεπιβάτης έχει χώρο για τα πόδια του, τα πόδια μας δεν κάηκαν από την θερμοκρασία που αναπτύσει το καπάκι του CVT (στα Dinli είναι πλαστικό και σωστά τοποθετημένο) ενώ ένας κύκλος γύρω από τα οχήματα πρόδιδαν τον πλούσιο εξοπλισμό τους που πληροφορήθηκα ότι είναι στάνταρντ. Βέβαια, το βίντσι είναι έξτρα σε όλα τα μοντέλα του 2013 αλλά η βάση για την τοποθέτησή του είναι στάνταρντ. Ο κοτσαδόρος είναι κι αυτός std. DINLI Centhor 600 evoΟταν έσκυψα παρατήρησα και “ολόσωμη” προστασία, κι αυτό μέσα στον εξοπλισμό! Ετσι όπως παρατηρούσα το όχημα από κάτω παρατήρησα και την “εμπνευσμένη” πορεία της full ανοξείδωτης εξάτμισης. Στόχος φυσικά η προστασία της. Γρασαδοράκια στα χυτά, αλουμινένια ψαλίδια, αντιστρεπτική ράβδος, αλουμινένιες ζάντες με 25άρια ελαστικά Maxxis Big Horn παρακαλώ, εδώ δεν έχουν γίνει τσιγγουνιές πουθενά! Βλέπω όχι μία, αλλά δύο παροχές 12V, τάπα ρεζερβουάρ με κλειδαριά, κεντρικό κλείδωμα και όλες οι κλειδαριές με ένα κλειδί (σπάνιο σε ATV!). Το ψηφιακό πολυόρργανο διαθέτει ενδείξεις κοντερ, στροφόμετρου, μερικού και ολικού χιλιομετρητή, ένδειξη ταχύτητας κιβωτίου, ωρόμετρο, δείκτη θερμοκρασίας.
   Οι κινητήρες τους διαθέτουν και σύστημα ελεγχόμενης καθόδου κλίσεων μέσω δύο υπομεταδόσεων (κοινώς φρενάρουν με τον κινητήρα παρ’όλο τον αυτόματο συμπλέκτη τους χάρη σε μία πατέντα της Dinli) και ότι τα μοντέλα του 2013 έρχονται με ηλεκτρικά υποβοηθούμενο τιμόνι και πραγματικά εντυπωσιάστηκα συνυπολογίζοντας ότι τα Dinli έχουν λογικές τιμές.
    Η τετρακίνηση OnCommand True 4wd System (2wd/4wd/4wd LOCK) είναι ένα σημαντικό στοιχείο που διαφοροποιεί από άλλα ανταγωνιστικά μοντέλα της κατηγορίας με επιλογή “απλά” 2WD/4WD.
   Ενα άλλο στοιχείο που ίσως περάσει απαρατήρητο αλλά χρήζει περισσότερης σημασίας είναι η βαφή του σκελετού με ειδική επισμάλτωση για μεγαλύτερη ανθεκτικότητα στα γδαρσίματα και στα στοιχεία του περιβάλλοντος. Αυτό πρακτικά σημαίνει αντοχή στον χρόνο κι αν κρίνουμε από την ποιότητα πλαστικών και περιφερειακών η πιθανή σχέση σας με την Dinli θα κρατήσει καιρό...
  DINLI Centhor evo 600 5 Πληροφορήθηκα ότι η Dinli έχει βραβευτεί στην Taiwan για τις τεχνικές της στην επεξεργασία του αλουμίνιου και η εταιρία υποστηρίζει ότι τα οχήματα της είναι ελαφρύτερα από αλλων κατασκευαστών. Εάν συγκριθούν ως προς το πάχος και τη διατομή του σκελετού τους τα Dinli έχουν παχύτερο πλαίσιο για μεγαλύτερη ανθεκτικότητα στις στρεβλώσεις και αλουμίνιο σε αρκετά μέρη για τη μείωση του έξτρα βάρους. Στο Σέίχ Σου δεν μου πέρασε καν από το μυαλό να ψάξω για ζυγαριά που να μετράει 300+ κιλά οπότε το προσπέρασα χωρίς να το πολυσκεφτώ. Αλλωστε, στην πράξη θα τα δούμε όλα όταν έρθει η ώρα της πραγματικής δοκιμής που θα γίνει πολύ σύντομα.

ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ DINLI

Το σκαλοπάτι για την στήριξη των ποδιών του συνεπιβάτη
Ο σχεδιασμός τους τον κρατάει σταθερό αφού του δίνει άπλετο χώρο για να στηρίξει το μετακινούμενο βάρος.

Βάση για την τοποθέτηση οποιουδήποτε aftermarket εργάτη. Το συναντάμε σε όλα τα μοντέλα DINLI 4X4 και αποτελεί ένα αξεσουάρ που δεν το συναντάς σε άλλα 4Χ4.

P.C Frame Tech - Τεχνολογία ηλεκτροστατικής βαφής πλαισίου. Υπάρχει ειδική επισμάλτωση για υψηλότερη αντοχή σε γδαρσίματα,

Ενισχυμένες προστατευτικές ποδιές με πάχος 5mm από σκληρό πλαστικό στην κοιλιά και στα ψαλίδια.

Ελαστικά Maxxis Big Horn. Πρόκειται για τα κορυφαία ελαστικά 6 λινών ακόμη και για τα πιο απαιτητικά εδάφη κι έρχονται με τα Dinli σαν std εξοπλισμός

Κοτσαδόρος έλξης στον std εξοπλισμό. Επίσης με 2 παροχές 12V και πρίζα trailer.

Η σειρά EVO διαθέτει διπλά φωτιστικά σώματα αλογόνου, ιδανικά για σκληρές συνθήκες κι εκτός δρόμου οδήγηση

Καπάκι ιμάντα πλαστικό ο οποίος δεν μεταφέρει τις υψηλές θερμοκρασίες στο πόδι του οδηγού. Σημαντικό επίσης είναι ότι ο ιμάντας αλλάζεται σε χρόνο μηδέν

Γρασαδόρους λίπανσης στα σημεία τριβής στα κινούμενα μέρη της ανάρτησης (ψαλίδια/μουαγιέ)

Ανοξείδωτη ολόσωμη εξάτμιση σχεδιασμένη να περνάει από το κάτω μέρος του πλαισίου ώστε να μην ενοχλείτε καθόλου ο συνοδηγός

Πολυόργανο με οθόνη υγρών κρυστάλλων (ταχύμετρο/στροφόμετρο/ωρόμετρο/θερμοκρασία/trip computer)

Κλείδωμα τιμονιού, σέλας και τάπας ρεζερβουάρ με ένα μόνο κλειδί.

Μόνιμη κίνηση στον πίσω άξονα. Με το πάτημα ενός κουμπιού γίνεται τετρακίνητο και με επιλογή κλειδώματος (2WD/4WD/4WD-LOCK)

Οκτώ ελαφριά ψαλίδια από χυτό αλουμίνιο που πετυχαίνουν χαμηλό αναρτώμενο βάρος.

DINLI Centhor8003

 

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ με τον Νίκο Καράτζιο

MOTO-X: Νίκο, αφού σε συγχαρούμε για την ανάληψη των πωλήσεων/τεχνικής υποστήριξης της Dinli για τον νομό Θεσσαλονίκης θα θέλαμε να σε ρωτήσουμε κάποια πράγματα σχετικά με τα οχήματα που μας παρουσίασες σήμερα.

Ν.Καράτζιος: Σας ευχαριστώ. Η ATV expert είναι εδώ και πολλά χρόνια στον τομέα της τεχνικής υποστήριξης των ATV/quads αλλά και στην κατασκευή και διάθεση αξεσουάρ και performance ανταλλακτικών. Η εμπειρία αυτή μας ώθησε να αναλάβουμε και μερικές άλλες υπηρεσίες, όπως είναι και η συνεργασία με την αντιπροσωπεία της Dinli. Γνωρίσαμε τα οχήματά της από κοντά και είδαμε ότι η σχέση ποιότητας με τιμή είναι άψογη, αυτό το στοιχείο δηλαδή που καθορίζει σε μεγάλο βαθμό την επιτυχία στην αγορά. Την εξυπηρέτηση μετά την αγορά την αναλαμβάνει η ATV expert για τον νομό μας κι αυτό είναι μία εγγύηση για τους πελάτες που μας γνωρίζουν...

MOTO-X: To Centhor EVO 600 είναι το μικρότερο σε κυβισμό Centhor και το διαθέτεις ήδη σαν Test drive, σωστά?

Ν.Καράτζιος: Ναι, είναι το οικονομικότερο της σειράς Centhor αλλά όπως θα είδατε και στο απόκρημνο, πετρώδες τερραίν με την πολύ μεγάλη κλίση δεν υπολείπεται σε ικανότητα από το ψεκαστό 800cc. Με την επιλογή του 4Χ4 και την αργή σχέση στο σαζμάν το ανέβηκε με πολύ μεγάλη ευκολία καθώς διαθέτει αρκετή ροπή από τις χαμηλές στροφές, ακριβώς όπως πρέπει για το είδος του οχήματος δηλαδή. Δεν έχουμε πειράξει ούτε βίδα στο EVO έτσι ώστε ο υποψήφιος αγοραστής του να βγάζει τα συμπεράσματά του χωρίς τις βελτιώσεις που μπορούμε να προσφέρουμε μετά την αγορά του. Πάντως παίζει μεγάλο ρόλο και το βάρος που είναι ελαφρύτερο σε σχέση με το Touring 800...

DINLI Centhor 600 3MOTO-X: To Centhor 800 Touring είναι εντυπωσιακό σε μέγεθος αλλά τα κατάφερε το ίδιο καλά με το 600...

Ν.Καράτζιος: Η μεγάλη διαφορά είναι το αυξημένο μεταξόνιο (κατά 17,8cm) του Touring αφού μέσα στο ρεπερτόριό του είναι κι άλλα πράγματα, ταξίδια με δύο άτομα κλπ. Εδώ κάναμε σε συνεργασία με τον ιδιοκτήτη του δύο αλλαγές γεωμετρίας: Στο μετατρόχιο (τοποθετήσαμε αποστάτες εμπρός και πίσω) και στο τιμόνι όπου μεγαλώσαμε την διαδρομή του με σκοπό να στρίβει πιο άμεσα στα κλειστά κομμάτια. Για το στρίψιμο με πολλά χιλιόμετρα που αποτελεί ένα θέμα στα 4Χ4 κάναμε το εξής: Αλλάξαμε τις μανέτες του πίσω και των εμπρός φρένων μεταξύ τους λύνοντας το πρόβλημα το να τσιμπάς το μπροστινό φρένο (για να γονατίσει η μούρη) καθώς παράλληλα στρίβεις, μία όχι και τόσο εύκολη κίνηση. Το αποτέλεσμα μας δικαίωσε, όπως λέει και ο Μάκης που είναι και σχετικά νέος στα ATV. Μία άλλη παρέμβαση ήταν το να μαλακώσουμε την ανάρτηση (μειώσαμε την προφόρτιση κατά μία σπείρα) καθώς η χρήση που του επιφυλάσει ο ιδιοκτήτης είναι κυρίως εκτός δρόμου (τύπου Rally-Raid όπου μπορεί να δυανύσει μέχρι και 250 χλμ. σε μία μέρα).

MOTO-X: Τα μοντέλα του 2013 διαθέτουν κάτι επιπλέον?

Ν.Καράτζιος: Ναι, θα διατίθενται με ηλεκτρικό τιμόνι και η διαφορά στην τιμή είναι μικρή με αποτέλεσμα να ανεβαίνει κι άλλο η ποιότητα των Dinli στην αγορά και η έτσι κι αλλιώς υψηλή ανταγωνιστικότητά τους. Επίσης σε 600cc θα έρχεται πλέον μόνο το κοντό Centhor ενώ τα Evo θα είναι όλα 800cc. Το ίδιο θα συμβεί και με τα Touring μοντέλα. Μία άλλη σημαντική αλλαγή είναι αυτή της διαμέτρου των τροχών που πλέον θα είναι σε όλα 14" (από 12") προσθέτοντας ένα ακόμη πλεονέκτημα στην γκάμα.

MOTO-X: Nίκο σ’ευχαριστούμε για την παρουσίαση και την δοκιμή των δύο Dinli και ευχόμαστε καλή πορεία στην αγορά.
Ν.Καράτζιος: Σας ευχαριστώ για την φιλοξενία τόσο στο περιοδικό όσο και στο www.motoxtreme.gr

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ με τον ιδιοκτήτη του Dinli Centhor 800 TOURING
Ο  Μάκης είναι παλιός στο βουνό αλλά νέος στα γουρούνια! Θα τον αφήσουμε να σας τα πει ο ίδιος:
“Αρχικά θα ήθελα να χαιρετήσω τους ανθρώπους του MOTO X-treme και τους αναγνώστες του! Θέλω να τους συγχαρώ για τον αγώνα που κάνουν αυτό τον δύσκολο καιρό, για να κρατήσουν το σπορ ζωντανό και να προσθέσουν ακόμα περισσότερα μέλη. Είμαι ιδιωτικός υπάλληλος και κάτοχος της DINLI Centhor Turing. H σχέση μου με το βουνό ξεκίνησε από τότε που γεννήθηκα. Μεγάλωσα σε ένα χωριό δίπλα στο όρος Χορτιάτη και πριν από δέκα χρόνια ξεκίνησα την περιήγηση στο βουνό  μ’ένα δίτροχο. Με το σπορ της γουρούνας είμαι σχετικά καινούργιος αφού απέκτησα την πρώτη μου γουρούνα πριν από δύο χρόνια! Αποφάσισα να αντικαταστήσω το δίτροχόμ μου όταν συμμετείχα το 2011 στο Motorally. Eκεί συνειδητοποίησα ότι η γουρούνα είναι πολύ καλύτερη και κατάλαβα ότι θα είναι το επόμενο όχημά μου. Η επιβεβαίωση ήρθε όταν ο φίλος μου ο Νίκος μου έδωσε να κάνω μία βόλτα την γουρούνα του. Τότε ενθουσιάστηκα και την επόμενη μέρα παρήγγειλα την πρώτη μου γουρούνα! Ενσωματώθηκα πολύ γρήγορα στην παρέα των “γουρουνάδων”, άλλωστε οι φίλοι μου είχαν πολύχρονη εμπειρία στο σπορ κι έτσι μου έμαθαν πολλά πράγματα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα. Επειτα, ξεκινήσαμε τις περιηγήσεις στα βουνά. Οι διαδρομές ολοένα και δυσκόλευαν, οι απαιτήσεις αυξάνονταν κι εγώ δυσκολευόμουν να ακολουθήσω. Τότε κατάλαβα ότι η γουρούνα που είχα αγοράσει δεν με ικανοποιούσε, ήθελα κάτι καλύτερο. Αρχισα να την συγκρίνω με μία Dinli κι αμέσως εκτίμησα την πολύ καλή ποιότητα του πλαισίου, τις καινοτομίες, τον πλούσιο εξοπλισμό της και σίγουρα την προσιτή τιμή της! Με αυτή την αγορά μου έμεινα ικανοποιημένος αφού από την πρώτη βόλτα κατάλαβα ότι είναι ένα πολύ σκληρό και δυνατό μηχάνημα που ακολουθεί με άνεση επώνυμες, πανάκριβες γουρούνες!
  Συμπεράινοντας θα ήθελα να δώσω μία συμβουλή στους φίλους αναγνώστες που θέλουν να αγοράσουν ένα ATV. Γνώμη μου είναι να μην αγοράσουν κάτι φθηνό γιατί οι δυνατότητές τους δεν θα τους καλύψουν αν στόχος μας είναι να γυρίσουμε τα βουνά της Ελλάδας! Ελπίζω να τα καταφέρουμε!!!

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΙΡΙΣΤΙΚΑDINLI ATVexpert Thessaloniki
Dinli Centhor 600cc EVOLUTION
      & Centhor 800cc 4x4 TOURING

Πλαίσιο
Τύπος: Σωληνοειδές Ατσάλινο
Μήκος: 2088 mm
Πλάτος: 1213 mm
Ύψος: 1245 mm
Απόσταση από το έδαφος: 295 mm
Μεταξόνιο: 1305 mm
Ύψος σέλας: 916 mm
Βάρος: 328kg
Ρεζερβουάρ: 20L
 Ελαστικά Εμπρός: MAXXIS BIGHORN 25x8-12
Ελαστικά Πίσω: MAXXIS BIGHORN 25x10-12
 Κινητήρας
Τύπος: Τετράχρονος, Υδρόψυκτος, DOHC
Κυβισμός: 565cc / 750cc
Τροφοδοσία: Καρμπυρατέρ by Keihin ή EFI by Siemens
Καύσιμο: Αμόλυβδη 95 οκτανίων και άνω
Διάμετρος x Διαδρομή: 92mm x 85mm / 106mm x 85mm
Σχέση Συμπίεσης: 10.5 : 1 / 10.1 : 1
Μέγιστη Ιπποδύναμη(σε KiloWatt): 15 Kw (38 Hp χωρίς περιοριστή) / 15 Kw (51 Hp χωρίς περιοριστή)
Μέγιστη Ροπή: 38 Nm-2500 Rpm / 42 Nm-3250 Rpm (60 Nm-4000 Rpm – χωρίς περιοριστή)
Προδιαγραφές Λιπαντικού: 10W-40 Synthetic or semi-synthetic
Ποσότητα Λαδιού: 3.3 Λίτρα
Εκκίνηση: Μίζα + Κορδόνι
Ανάφλεξη: Ηλεκτρονική CDI ή M3C
Μπαταρία: GTX20L-BS

 

Δείτε και αυτές τις φωτό:

DINLI CENTHOR 800 seat         

 

Tuesday the 19th. MOTO X-treme ότι σχετικό για moto-scooter-παπι-atv εδώ θα το βρεις.