www.motomarket.gr Τα μοτέρ που άφησαν εποχή για διάφορους λόγους Η καθαριότητα είναι η μισή αρχοντιά. Η άλλη μισή; Οι ταινίες με μοτοσυκλέτες που αγαπήσαμε!

Ραντεβού, όπως και πέρσι για τό MT tour της Yamaha με περίπου 150 μοτοσυκλετιστές της Θεσσαλονίκης! Η σειρά ΜΤ (με τη προσθήκη του best seller Tracer 900 έκανε αισθητή τη παρουσία της στο κέντρο της Θεσσαλονίκης με το τεράστιο φορτηγό της που περιοδεύει ανά την Ευρώπη να κάνει "στάση" για ένα διήμερο μπροστά στην νότια πύλη της ΔΕΘ και να κλέβει τις ματιές (ενίοτε και τις καρδιές) εραστών -και μη- της φίρμας.

 

 

Το ραντεβού ήταν πολύ πρωινό  και  ουσιαστικά καλοσωρίσαμε τη μέρα μαζί με τους αντιπροσώπους της Yamaha στη Θεσσαλονίκη Μενέλαο και Δημήτρη Μερεμετσάκη, τον Θανάση Ματάκο και τον Γιάννη Μαρκόπουλο που μαζί με τους δραστήριους και εξυπηρετικούς ανθρώπους της κεντρικής αντιπροσωπείας ετοίμασαν μία κανονική μοτοσυκλετιστική fiesta στο κεντρικότερο σημείο της πόλης! Ο καιρός συμμάχησε σε υπερθετικό βαθμό  ενώ η διαδρομή που είχε επιλεγεί ήταν ότι έπρεπε για να σχηματίσει κανείς μία ολοκληρωμένη άποψη για τις μοτοσυκλέτες. Προσωπικά, αφού πήρα μία καλή δόση ...οφθαλμόλουτρου από τη σκοτεινή πλευρά της Ιαπωνίας (το motto των MT!) κάνοντας παράλληλα και τη πρωινή μου γυμναστική -μεταφέροντας τα "κοσμήματα" σε κατάλληλες για τις ανάγκες της φωτογράφησης θέσης- άρχισα να φλερτάρω έντονα με τα νέα χρώματα της Tracer 900. Ειδικά η κατάμαυρη έκδοση με τις μπλε ζάντες ήταν η πρώτη φορά που είδε το φως της Ελλάδας αλλά προτίμησα την δίχρωμη έκδοση για μία βόλτα στα ανώγεια της πόλης. Ετσι, για να αρχίσει η μέρα "σωστά"! Ανηφόρισα ελισσόμενος χαλαρά μέσα από τους αγουροξυπνημένους οδηγούς την Αγγελάκη ενώ τα Κάστρα με υποδέχθηκαν φιλικά μέχρι να με ξεβράσουν στον Περιφερειακό.

ΣΥΝΤΟΜΗ ΓΝΩΡΙΜΙΑ με τη TRACER 900

-"Καλά, εγώ 900άρα οδηγώ, γιατί μου φαίνεται τόσο εύκολη όσο ένα 125;"

Το μυαλό δεν αργεί καθόλου να σεταριστεί με τις -βασικά ανύπαρκτες- μικρές ιδιαιτερότητες που περιμένεις να έχει η Tracer. Τουλάχιστον αυτό περιμένεις, όπως λίγο-πολύ σε κάθε μοτοσυκλέτα. Η Tracer σε ξεβολεύει από αυτή την άποψη, για τα καλά. Εχει καταφέρει να προσφέρει ένα πακέτο άκρως εύκολο και προσαρμόσιμο στις ορέξεις σου.  Πρώτα απ'όλα έχεις από τη πρώτη στιγμη την αίσθηση ότι την έχεις στη κατοχή σου πολύ καιρό! Αυτό από μόνο του δείχνει πόσο μελετημένο σύνολο είναι φέρνοντας την έννοια ευκολία χειρισμών σε ένα άλλο, δικό της επίπεδο. Με τους ηλεκτρονικούς ...ρουφιάνους σε λειτουργία (traction control-ABS) μπορείς επίτηδες να υπερβαίνεις τα όρια εσκεμμένα χωρίς συνέπειες, τα καλά της Νέας Εποχής για τις μοτοσυκλέτες. Αν απενεργοποιήσεις το TC και αλλάξεις πρόγραμμα τότε αποκτάς τον καλύτερο τρόπο για να ξυπνήσουν τα κύτταρά σου, εκείνα τα λίγα που έχει αφήσει η Tracer ακόμη σε λήθαργο, μετά την επαφή μαζί της.

    Η λειτουργία των αναρτήσεων παραπέμπει σε μία ελαφριά μοτοσυκλέτα όπως και η αίσθηση στις στροφές. Οι compact διαστάσεις στην adventure θέση οδήγησης είναι το καλύτερο που πορεί να σου συμβεί μέσα στη πόλη, μετατρέποντας την Tracer 900 σε καταδιωκτικό και βγάζοντας εκείνη τη σκοτεινή πλευρά του εαυτού σου που έχεις δανειστεί από τα ΜΤ! Η τιμή του φετινού μοντέλου ορίστηκε στα 11.150€ τσιμπημένη κατά 250€ σε σχέση με το περσινό μοντέλο.

Οπότε -και για να ολοκληρώσουμε το παραπλανητικό του τίτλου αφού περισσότερο για Tracer μιλήσαμε παρά με ΜΤ- το 900άρι δικαιολογεί τις πωλήσεις που έχει πετύχει διεθνώς αλλά και στη χώρα μας.

Τα ανανεωμενα MT του 2018 και οι τιμες τους

Οσο για τα ΜΤ ...μα, το είδατε από κοντά το ΜΤ09SP; Ναι, αυτό με τις special αναρτήσεις, Ohlins πίσω και πλήρεις ρυθμίσεις και στα δύο άκρα των αναρτήσεων (πίσω με τηλεχειρισμό!), σέλα με μπλε ραφές που πάει ασορτί με τις ζάντες και τα μαύρα χειριστήρια στο τιμόνι και τα μαύρα όργανα (είπαμε, dark side) έχει εκτινάξει αυτό το τρικύλινδρο hyper naked με τον crossplane κινητήρα των 847cc και των 115hp σε επίπεδα που μόνο με το MT-10SP πλέον συγκρίνεται... Και με 10.700€ η ΜΤ-09SP απέχει αισθητά από τα γεμάτα τεστοστερόνη ΜΤ-10 των 14.900 των 160,4hp και των σχεδόν 11,5 κιλών ροπής...

Πριν την ΜΤ-03 των 5.690€ υπάρχει η επιλογή του ΜΤ125 για τους κατόχους Α1 διπλωμάτων που διαθέτουν 4.700€ ενώ το best seller που ακούει στο όνομα ΜΤ-07 έρχεται βελτιωμένο για το 2018 προσφέροντας άρωμα ΜΤ-09 το MT-09 αεραγωγούς και φωτιστικά σώματα, νέα σέλα και πιο sport ρυθμίσεις στις αναρτήσεις. Στα 7.100€ η ΜΤ-07 εξακολουθεί να ειναι λογική πρόταση, έστω κι αν πριν 4 χρόνια ταρακούνησε τα μυαλά πολλών αναβατών με τα 5.500€ που κόστιζε τότε. Βέβαια, η ουσιαστικά νέα MT-07 δικαιολογεί τη διαφορά στο κόστος απόκτησής της.

Περιμένοντας τη νέα Tenere 700, ας ελπίσουμε η Yamaha να ακολουθήσει την πολύ ευχάριστη -για τους καταναλωτές- τιμολογιακή έκπληξη του ΜΤ-07 ώστε να δούμε πολύ νέο κόσμο πάνω σε adventure ...πάλι (on-off τα λέγαμε τότε που ήταν περισσότερα από τα scooter...).

Το ραντεβου των Yamaha MT με τους μοτοσυκλετιστες της Θεσσαλονικης ηταν και φετος πετυχημενο αν και η συμμετοχη θα μπορουσε να ειναι σαφως μεγαλυτερη, ειδικα με τις καιρικες συνθηκες που επικρατησαν και τις δυο μερες...

 

 

 

Wednesday the 23rd. MOTO X-treme ότι σχετικό για moto-scooter-παπι-atv εδώ θα το βρεις.