www.motomarket.gr Τα μοτέρ που άφησαν εποχή για διάφορους λόγους Η καθαριότητα είναι η μισή αρχοντιά. Η άλλη μισή; Οι ταινίες με μοτοσυκλέτες που αγαπήσαμε!

Τα Interceptor INT650 και Continental GT650 είναι τα δύο μοντέλα που επιτέλους δείχνουν ότι θα βγάλουν την ινδική εταιρία από τη vintage εικόνα της και θα την βάλουν στον 21ο αιώνα. Βέβαια, η αναφορά στο "παλιό, καλό καιρό" είναι εμφανής αλλά η συνταγή πλέον μοιάζει με αυτήν που ακολουθεί με τόση επιτυχία η Triumph...

 

To modular σύστημα (η χρησιμοποίηση ίδιου πλαισίου και κινητήρα για πολλά μοντέλα) χαρακτηρίζει τα δύο νέα 650cc των Ινδών κατασκευαστών που σαν project έχουν δεκαετή ιστορία πίσω τους σαν 600 αρχικά. Ο κινητήρας τώρα είναι 650cc, δικύλινδρος, παράλληλος, αεροελαιόψυκτος με 47hp (οδηγείται και με δίπλωμα Α2 δηλαδή) με τη ροπή στα 38lbft. Tο πλαίσιο είναι χαλύβδινο, σωληνωτό με τις διαφορές να βρίσκονται στη θέση οδήγησης και το στυλ που φέρνει το μεν GT στο κόσμο των cafe racers το δε Interceptor στην αύρα των 60ies σε ένα σχήμα που μοιάζει αρκετά με αυτη της Bonneville T100. Οι τροχοι μπροστά είναι 18 ιντσών και τα ελαστικά παραδοσιακής χάραξης Pirelli. H iνδική εταιρία απέκτησε τεχνικό κέντρο (μάλλον για έρευνα και εξέλιξη εννοούν) στην Αγγλία και συγκεκριμένα στο Leicestershire.

Η διάθεσή τους θα αρχίσει τον Απρίλη του 2018, αρχής γενομένης από τα ευρωπαϊκά κράτη ενώ από το τέλος του 2018 θα πάει και στον υπόλοιπο κόσμο.

H Continental GT650 διαφερει σε πολλα σημεια απο τη προκατοχο της των 500cc

Η Royal Enfield INT650 Intercerptor με πιο όρθια και χαλαρή θέση οδήγησης είναι εμπνευσμένη από την οδήγηση στις παραλιακές της California, σύμφωνα με τα λεγόμενα των Ινδων, Αχ, αυτή η παγκοσμιοποίηση...

 

Tuesday the 19th. MOTO X-treme ότι σχετικό για moto-scooter-παπι-atv εδώ θα το βρεις.